Sunday, March 24, 2013

hari yang cerah..(^_^)

huhu..tahun ni genap 12 tahun aku tinggalkan sekolah rendah.(sek keb merang) di kawasan merang yang indah lagi permai..hehe..best ingat masa sekolah2 dulu..x puas..aku ada geng, ella, mizah n siti..dlu kami gelar diri kami f4..hehe..ala2 nma kmpulan korea lak kan?

dlu time aku sekolah rendah kumpulan tu glamer la..glamer kes crta meteor garden..semua org giler2 kan crita tu...

ramai yang kata aku tiru kumpulan diorng..ha?????

lantak la apa korang nak kata janji kami bahagi..hahaha..up2mung..haha

nah..hari ni aku jadi friend ngn my cigu sekolah rendah..hehe

best giler..cari jugak..rupanya,..dh depan mata selama ni..hehe..dia la cigu yang paling suka usik aku time sekolah..hehe

ayam!!!
burger!!!!
air coke!!!

haha..klako je...ingat time2 sekolah..semua tu..kawan2 aku yang balun..tak sampat aku nk makn..hehe..tapi aku tak kisah..coz aku tak ngajuk!!!!

hahaha..
 (^_^) cigu kamal syahrin..


cigu saya!!!

No comments:

Post a Comment