Monday, November 5, 2012

REVIEW INCH LOSS BY FELINNA

korang pernah dengar pasal inch los ke?ni aku nak share dengan korang aku ada guna lotion inch loss ni syok oo..bau pun wangi je..if nak kuar dah sapu inchloss ni..lupa pakai perfume pun tak pe tau..memang wangi sebijik macam dah pkai perfume..sape2 yang pakai ni memang untung la tau..sebagai losyen juga sebagai perfume..(^_^)

ni lotion slimming tau..bau dia best..korang boleh sapu kat tempat lemak degil badan korang tu..haha..boleh hilang..aku dah cuba ni tau..korang cuba la..memang bagus..semua orang boleh pakai..laki ke pempuan ke..seminggu je korang dah boleh dapat hasil yang memuaskan..semakin rajin korang sapu semakin cepat lemak2 degil kat badan korang tu hilang tau..


ni pack yang lama 130ml je rm75 sm/rm80 ss


ni gambar owner before and after guna lotion ni ..korang percaya la..aku sendiri dah rasa..
yang owner lotion ni kuruskan? ni result selepas amalkan lotion ni.. 

yang pack baru 180ml..rm75sm/ rm80 ss 
lotion ni selling fast kalau korang nak tahu betapa lakunya..hasil pun memuaskan
 ha..ni yang aku kata tadi..lepas dia bersalin badan dia naik mendadak..pastu dia buat produk ni..sekarang ni anak dia baru 5 bulan tau..tengak badan yang sebelah kanan tu dah kuruskan? korang percaya la apa yang aku cakap ni..lagi korang  tak cuba korang tak akan tahu..:)

ha..ni ada lagi kalau korang nak tahu lotion ni pn boleh sapu kat muka ..lau yang muka bulat tu..nak ada dagu ckit..nak muka bujur sirih..korang cuba la..memang berpatutan la kalau korang beli lotion ni berbaloi2..yang bagusnya 1 lgi..lotion ni telah dibacakn dengan 30 juzuk al-quran..(^_^),,korang cu ba..jangan tak cuba..


korang boleh add link fb ni kalau korang berminat nak tahu dengan lebih lanjut..:
http://www.facebook.com/cikmisty.csyacatalyst?ref=tn_tnmn

No comments:

Post a Comment