Tuesday, September 10, 2013

Review Teh Herba Orang Kampung

Assalamualaikum!!!!

ar u there????!!!

kepada penduduk kampung bumi yang beragama islam..... Salam sejahtera untuk yang bukan islam.....

tak lupa juga salam satu malaysia!!

dah lama aku tak update blog....huh...rindu siot......wayyy seheh....masa untuk aku melepaskan rindu...tapi kan patut ke time orang dah titor selalu je datang ilham aku ni kan...ish tak patut betul la...hmm...okeh la...tak sabar nak melepaskan rindu ni....

jeng3!!!

kali ni aku nak review pasal teh herba orang kampung..Aku sure sesangat yang perempuan zaman sekarang ni sangat senang tak puas hati dengan bentuk dan terutama berat badan sendiri. Berat badan orang lain lantak pi lah kan. Orang lain kiri kanan depan belakang cakap yang awak tu kurus. Kurus gila lah. Body sedang elok dah tu. Cantik. Tapi bila diri sendiri tengok cermin, rasa macam apesal gemuk sangat ni??!! picit pipi kiri kanan alahai tembamnya..aduh!!

Termasuklah aku berperangai mengjengkelkan ni. Punyalah nasihat member-member tak payah nak kurus-kurus sangat nanti tak lawa. *Padahal dalam hati takut si member tu lagi kurus daripada kita. Aceceh. Tak payah nak kelentong laa..Hak..haks..(mata juling jap)

Disebabkan aku senang sangat tak puas hati dengan berat badan sendiri...so aku cari la mana produk ..yang aku kira ok la untuk di gunakan???? ni ha..teh herba orang kampung...ramai yang aku tengok berjaya menurunkan berat badan ni... meraka mengamalkan TEH HERBA MISAI KUCING!!...eh silap-silap haks..haks...ni kucing punya pasal la (ada ke teh herba misai kucing????)..ni ha...TEH HERBA ORANG KAMPUNG....ada aku tanya dengan incik google...ramai yang yang berjaya tau...ada tu dari tong dram dah jadi cicak kubing...haha...ni bukan ayat aku tau...incik google punya...meh2..aku translate  balik ayat incik google tu bagi manis cikit...dari comel-comel terus jadi kecik molek...comel lote!!...

tapi ambik ni korang kena tahan ckit la..ambik teh ni.. panas tau..mesti punya cirit- birit..tapi bagus jugak sekali sekali untuk cuci perut kan3...hehehe..ambik ni kena sabar la..banyak kna buat appointment dengan incik toi la plak..tak boleh tahan2 tau...paling cikit dalam masa seminggu berat korang akan turun 2kg macam tu tapi kena sabar cikit la untuk hasil yang memuaskan....

jom kita pakat2 try TEH HERBA ORANG KAMPUNG!!

                                     

KHASIAT TEH HERBA ORANG KAMPUNG
Membantu mengurangkan berat badan dan bau badan
Membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah
Membantu menbuang lemak-lemak berlebihan 
Membantu mengatasi masalh sembelit
Membantu menyahtoksik dalam badan

KANDUNGAN TEH HERBA ORANG KAMPUNG
Daun teh senna maki (Cassia Angustifolia)
Campuran herba-herba tradisional

CARA GUNA TEH HERBA ORANG KAMPUNG
Satu uncang teh dicampurkan kedalam air panas dan ditutup sehingga kembang 5-10minit. Minum 2 kali sehari iaitu selepas makan tengahari dan malam.

Berat badan yang berlebihan merupakn punca pelbagai penyakit berbahaya seperti sakit jantung,tekanan darah tinggi dan kencing manis.Lemak yang berlebihan perlu dihapuskan segera bagi menghindari diri dari menghadapi penyakit berbahaya.
Teh herba orang kampung dirumuskan dari daun-daun herba yang bermutu tinggi.Ianya digunakan secara tradisional untuk mengurangkan dan mengawal berat badan.Ianya juga memberi keseimbangan berat badan dan mampu membentuk badan yang menawan.Ianya sesuai digunakan oleh golongan lelaki dan wanita.
  

6 comments:

  1. salam nak tanya..adakah teh herba orang kampung nie..sesuai diminum untuk pesakit kanser usus..?? mohon penjelasan ya..

    ReplyDelete
  2. apa yg saya tw xdsyorkn kp org yg mmpunyai masalah dalam prut.

    ReplyDelete
  3. haah betol tu...untuk yg hamil n yg menyusu je tak boleh ambik yang ni....

    ReplyDelete
  4. Klau datang period boleh minum ke?

    ReplyDelete
  5. kena beli yang misai kucing jugak ke

    ReplyDelete