Tuesday, September 10, 2013

VIDEO DI YOUTUBE (THE BEST) BAGI AKU LA..(^_^)

aku ada jumapa kat youtube lagu ni best giler banyak plak tu video yang dia dah buat baru 2,3 hari aku jumpa, sebelum ni xpernah aku dengar kat mana..pada aku la best tak la,,apa pendapat korangkan? lain orang lain pendapat..ni salah satu video by encik mimpi yang aku suka..hehe..suara memang best..

best kan? ahaha..agaknya perasaan aku sorang je kot..tapi lau ada bf yang boleh nyanyi lagu sebelum tidur cmni..confirm tidur tersenyum je..

video ni sah2 korang tahu kan yang hot sekarang ni..sampai budak-budak 2,3 tahun dah tergedik-gedik..dengar lagu ni..apatah lagi orang muda kan..terkinja-kinja..aku sendiri pun tak tahu yang mana satu original lagu gangnam style ni.haha..layan je la ea..kadang-kadang dengar lagu camni memang best stress pun boleh hilang...kalau korang tak caya aku cakap budak-budak pun dah gedik-gedik orang boleh search youtube tu..banyak oo berlambak-lambak..kadang-kadang memang lucu haha




No comments:

Post a Comment